Alla inlägg den 10 mars 2016

Av Helena Magnusson - 10 mars 2016 17:04

Idag vaknade vi runt 10:00 tiden igen, skönt och få komma in i lite rutiner igen.. 

Blev en liten tur på stan med min kära granne för att köpa lite hårfärger..

Så ikväll blir det färga en massa hår.. Ska färga grannens utväxt, färga mitt hår & mitt löshår.. 

Känns som om det kommer ta hela kvällen :) Haha

Och förhoppningsvis så kanske löshåret åker i ikväll :D 


Känner att jag behöver skriva av mig lite..

Visst, jag har en hund som kan vara själv men nu på sistonde så går det nästan inte att lämna henne..

Hon är en jakthund, en blandis mellan grå/jämtehund, hon har ett skall som hörs- jag vet! 

Men att varje gång jag väljer att lämna henne max nån timme så ska folk klaga..

Det finns.. ja minst 20 hundar till på det här området, och många av dom är småhundar med ett skall som knappt hörs som man hör lite titt som tätt varje dag som folk inte kan klaga på, men min ska dom klaga på! 

Jag blir så frustrerad!! 

För det är inte ofta jag lämnar henne själv för helst vill jag inte det för hon har epilepsi så det kan utlösa anfall om hon stressar upp sig för mycket.. Men samtidigt så måste jag lämna henne själv oxå, för ja kan inte vara hemma med henne 24 timmar om dygnet! 

Här är iallafall en bild på min älskade flicka på snart 9 år :)   



Nu har surtanten fått skrivit av sig lite :) 

Nu tänker ja ta en cigg och sen får jag se vad det blir för mat på bordet idag :) 

Får se om jag skriver nå mera senare, kanske lägger upp bilder på hur det blev med håret :)  

Presentation


Hej! Helena heter jag och är snart 26 år och är bosatt i Hudiksvall.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2016
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards